Mis on Magento Business Intelligence? Miks seda vaja on?

Magento Business Intelligence (ärianalüüs) on Magento analüütikaplatvorm.

Kas teil on sellest kasu? Lühike vastus on jah. Kui teil on Magentol põhinev veebileht, saaksite kohe kindlasti Business Intelligence’i kasu.

Magento lehe puhul on tegu ilmselt veebipoega mis tähendab, et teie sooviks on raha teenida. See on iga ettevõtte peamiseks eesmärgiks, ükskõik, millega tegelete.

Iga hea ettevõtja teab, et mida rohkem teadmisi tal oma ettevõtte kohta on, seda suurema tõenäosusega saadab teda edu. Sama kehtib ka klientide tundmise kohta. Kui teate, kes nad on, mis neile meeldib ja mis mitte, on nende soovide rahuldamine palju lihtsam.

Business Intelligence’i analüütika annab teile vajalikku teavet, et saaksite teha teadlikke otsuseid oma ettevõtte, turundustegevuse, müügikanalite ja klienditeeninduse kohta.

Teie ettevõtet puudutavad andmed on ilmselt kõige väärtuslikum vara, mis teile kättesaadav on.

about ecommerce analytics

Neist andmetest ei ole teile aga mingit kasu, kui te ei tea, mida need tähendavad ja miks teil neid vaja on.

Vaatame, kuidas Business Intelligence muudest analüütikavahenditest erineb, kuidas see toimib, milliseid andmeid see teile pakkuda saab ning kuidas neid andmeid targemate otsuste langetamiseks kasutada.

Magento Business Intelligence – mida see sisaldab?

Pilvepõhised andmed

MBI (Magento Business Intelligence) on pilvepõhine platvorm. See tähendab, et teie andmed salvestatakse pilve ning teil on neile ligipääs igast arvutist või seadmest, kust oma kontoga sisse logida saate.

See on tänapäeval kõigi analüütikaplatvormide puhul üsna tavapärane.

Lehega integreerimine

Üks suur erinevus MBI ja teiste analüütikaplatvormide vahel on veebipoega integreerimine. MBI-d saab sujuvalt teie poega integreerida ning see võtab andmeid otse teie salvestatud kliendiandmebaasist.

See tähendab, et Business Intelligence kogub teavet iga kliendi ostuajaloo, soovinimekirjade, sisenemispaiga (kuidas ta teie lehele tuli), ostukäitumise ja isegi demograafia kohta.

Nende detailsete kliendiandmete põhjal saate sihtturunduse jaoks  nutikalt segmenteeritud loendeid luua.

Vähe sellest, et saate määrata, milliseid tooteid igale kliendile näidata, aitab see teil ka välja selgitada, millised reklaampakkumised neile mõjuvad. Kas neile meeldib osta kolm toodet kahe hinnaga või eelistavad nad tellimusele lisaks kingitust saada? Võib-olla mõjub neile hoopis kindel püsikliendi soodusprotsent.

Kõike seda on võimalik selgitada välja tänu andmetele, mis teie poest saadakse. MBI saab kasutada andmeid, mis on võetud otse teie CRM-i andmebaasist.

Magento Business Intelligence’i esipaneel

magento analytics

Teine MBI märkimisväärne omadus on teile kuvatav esipaneel (dashboard).

Teie poest kogutakse andmeid MBI andmete koondamise vahendeid kasutades. Lisaks võimaldab see luua ühendust kolmandate poolte platvormidega nagu Facebook ja AdWords, et saaksite mitmekülgsema andmekogumi.

Kõik need andmed muudetakse kättesaadavaks esipaneelil, kus teil on vajadusel võimalik kogu oma teave isikupärastatud aruannetesse sorteerida.

Saate koostada pikaajalised aruanded ja neid vajadusel reguleerida.

Teie esipaneel on kohandatav. Sõltuvalt eelistustest võite kasutada üldist esipaneeli vaadet või keskenduda individuaalsetele andmeallikatele.

Lisaks saate erinevatele esipaneelidele ligipääsu ja lubasid anda, seega kontrollite, millistel teie meeskonna liikmetel millisele teabele juurdepääs on.

Teil on ka võimalik automaatsete aruannete sagedust kohandada.

Magento Business Intelligence’i aruanded

magento 2 dashboard

Klientide, nende käitumise, teie ettevõtte, toodete, müügitrendide ja palju muu kohta on saadaval palju teavet. All on toodud nimekiri mõnedest kõige populaarsematest aruannetest, mille juures MBI teile abiks on.

Ostukuupäeva ajalugu

Saate kuupäevaliselt klientide ostuajalugu jälgida ja prognoosida, millal nad teilt kõige tõenäolisemalt oste sooritavad ning millal ja kellele te seega oma turundustegevuse suunama peaksite.

Kliendi eluea väärtuse prognoos

Optimeerige oma turunduse eelarvet õigetele inimestele turundamisega. See tööriist aitab prognoosida, kui palju raha iga klient tõenäoliselt kulutab. Selle teabe abil saate fokusseeritud reklaamides õiged inimesed sihikule võtta.

Andmete ajaloo aruanded

Ettevõtte turundamiseks on saadaval mitmeid tööriistu. Iga tööriista juurde käib ka andmekogum ning MBI aruanded aitavad seda teavet omavahel seostada, et saaksite oma ajaloost selgema ülevaate.

Mõõtke oma turundusele ja reklaamidele tehtud kulutuste ROI-d (investeeringu tasuvust).

Jälgige tellimusi ja lao seisu ning optimeerige oma müügilahendusi. Lisaks võimaldab see näha, kust kõige väärtuslikumad kliendid teieni jõuavad, võimaldades tulevikus neile kanalitele keskenduda.

Muutke oma edu isikupäraseks

ecommerce roi

Üks olulisemaid Magento populaarsuse põhjuseid on alati olnud, et seda saab kõikvõimalikel viisidel isikupäraseks muuta. Sama kehtib ka Magento Business Intelligence’i kohta. Ükskõik, millised mõõdikud teid huvitavad või mis teie ärimudeli jaoks oluline on, saate oma esipaneele ja aruandeid kohandada selliselt, et need esitavad just teile vajaliku teabe.

Peate ainult mõõdikud välja valima ja automaatsete aruannete sageduse määrama. Teie kontrollite, kes teabele ligi pääseb ja mida ta sellega teha saab. Kõige parem on, et saate kõigist oma äriplatvormidest pärineva teabe ühte kohta kokku koguda.

Kui teil on kõik vajalikud andmed olemas, saate aruanded CSV ja Exceli tabelitena eksportida.

Siis saate jagada seda teavet oma sidusrühmade, ärianalüütiku, turundusmeeskonna ja kõigi teistega, kes vajavad teie andmetele ligipääsu, et teie ettevõtte jaoks teadlikke otsuseid langetada.