Veebipoe turundus on jätkusuutliku edu alustala.
Isegi kui kliendid on korra teie poest midagi ostnud, ei pruugi nad iga ostu sooritamisel teie peale mõelda.
Seetõttu peate neile pidevalt meenutama, et teie poes on põnev tootevalik, mis rahuldab kõik nende vajadused ja muudab nende elu paremaks.
Selleks, et klientidel meeles püsida ja veenduda, et potentsiaalsed uued kliendid teie ettevõttega pidevalt kokku puutuksid, peavad nad igal võimalusel teie poodi, tooteid ja suurepäraseid eripakkumisi nägema.

Ilmselgelt ei ole teil võimalik füüsiliselt iga päev ja igal kellaajal reklaame postitada. Siin tuleb mängu turunduse automatiseerimise tarkvara.

Lisaks sellele, et õige tarkvara aitab teil oma sõnumit piisavalt tihti levitada, aitab see ka reklaami õigetele klientidele suunata ja mõnedel juhtudel isegi sõnumit koostada.

Mis on turunduse automatiseerimise tarkvara?

Turunduse automatiseerimise tarkvarasüsteemid on interaktiivsed lahendused, mis kasutavad süvaõppe algoritme prognoosimaks, millised kliendid varasema veebikäitumise põhjal teie toodetest kõige tõenäolisemalt huvitatud on.


Lisaks ajastab tarkvara turundus-sõnumeid vastavalt sellele kellaajale, mil lugeja seda kõige tõenäolisemalt näeb, ja postitab neid platvormidele, kus kliendid kõige rohkem Internetis aega veedavad. Tarkvara turundab tooteid klientidele, kes on varasemalt teie suhtes huvi üles näidanud.

Mida turunduse automatiseerimise tarkvara puhul silmas pidada?

Iga ettevõte on erinev ning sõltuvalt teie veebipoe suurusest, ülesehitusest ja olemusest vajate turunduse tarkvara puhul ilmselt konkreetseid funktsioone, samas kui teistest funktsioonidest, mis on kellelegi teisele jällegi hädavajalikud, teil erilist kasu ei ole.

Vahenditesse ja tarkvarasse investeerimise valiku tegemisel tasub pidada silmas järgmist.

Püsikulutused

Lisaks algsetele kulutustele peate ka silmas pidama, millised kulud teid tulevikus ees ootavad. Teie ettevõte kasvab. Kui palju inimesi, kontakte ja andmeid te tarkvarale igal tasemel lisada saate, enne kui peate võtma kallima paketi ja rohkem raha maksma? Kui suured erinevused nende summade vahel on? Tõenäoliselt on enamikul tarkvaradel tasuta algversioon või prooviperiood, kuid veenduge, et te ei seo end programmiga, mille järgmine tase on teie jaoks kaugelt liiga kulukas.

Kui olete aga artikli läbi lugenud ja teate, mis teid tarkvara juures huvitab ning olete valmis mõnesse lahendusse investeerima, tasuks siiski uurida, kas nad pakuvad ka tasuta prooviversiooni, et saaksite enne maksmist selle võimalustes kindel olla.

Kasutajaliides

Isegi kui turunduse automatiseerimise programmil on keerukad võimed ja see kasutab peeneid süsteeme, peaks see olema kõigi (näiteks teie või teie ettevõtte töötajate) jaoks hõlpsalt kasutatav. Kasutajaliides peab muutma teie elu nii lihtsaks kui võimalik. Teile peaks kuvatama esipaneeli, mis annab teile turundustegevusest hõlpsalt arusaadava ülevaate ning on lihtsalt kasutatav.
marketing interface
Kui teie või teie meeskond vajab väljaõpet, siis kas tarkvara arendajad või edasimüüjad on valmis seda pakkuma? Ja kui palju see teie ettevõttele lisaks maksma läheks?

Integreerimine

Kui lihtne on uut tarkvara praegusesse CRM-tarkvarasse, teie valitud platvormidesse ja muudesse veebipoe jaoks vajalikesse programmidesse intergreerida?

Omadused ja funktsioonid

Üldiselt peaks hea turunduse automatiseerimise tarkvara olema võimeline teie veebilehele pakkuma järgmist.

Käitumispõhise jälgimise võimekus

Tarbijad võivad olla etteaimamatud. Isegi kui te konversiooni suurendamiseks neile tee rajate, ei pruugi nad seda mööda käia. Üha enam hüppavad tarbijad oma suva järgi protsessi sisse ja siis uuesti sealt välja. Seetõttu peab tarkvara olema võimeline jälgima ostjate käitumist ja seda, millise teekonna tagajärjel konversioon suurenes. Ainult tarkvara, mis suudab õppida ära klientide tegevused ja reaktsioonid ning seda teadmist rakendada, suudab muutuva turuga sammu pidada. Üks võimalus selle tegemiseks on määrata erinevatele tegevustele väärtusi, mis võimaldavad täiuslikke potentsiaalseid kliente teistest eristada. Lisaks sellele, et see on kasulik teie veebiturundusele, aitab see ka müügiesindajatel välja selgitada, millistele klientidele konkreetse toote puhul keskenduda.

Progresiivne analüüsimine

Selle praktika käigus õpitakse potentsiaalseid kliente järk-järgult aja jooksul tundma ja koostatakse nende kohta teadmistepagas. Te ei soovi kliendilt korraga liiga palju küsimusi küsida ja teda seeläbi eemale peletada. Selle asemel tuleks alustada sellega, mida nende kohta juba teate, nende käitumist jälgida ning lõpuks neilt ühe küsimuse haaval tagasisidet paluda.
customer profiling
Seda teavet võib kasutada konkreetsete „call to action“ üleskutsete loomiseks ja vaadata, mis toimib.

Ajastatud suhtlus

Teilt kui turundajalt ei saa nõuda iga potentsiaalse kliendi sünnipäeva või aastapäeva meeles pidamist, kuid teie tarkvara peaks seda tegema. Siin tuleb mängu ajastatud suhtlus. Saate määrata igasuguseid erinevaid „päästikuid“ ning teie automaatne suhtlus peaks turundama tooteid õigetele klientidele õige sõnumiga ja õigel ajahetkel. Selle abil püsib kõigil teie väärtuslikel klientidel meeles, mis neile oluline on, ning nad tänavad selle eest just teie tootemarki.
Seega mõtlevad nad oma sündmusi, kingitusi ja isegi tähtaegu planeerides teie peale.
See ei pea põhinema vaid teabel, mida klient on valmis loovutama, vaid ka nende varasematel tegevustel ja käitumisel. Kui potentsiaalne klient teist ühel platvormil huvitub, saate levitada talle oma sõnumit ka sotsiaalmeedias ja teistel platvormidel.
Viimaks annab ajastatud suhtlus teile väärtuslikku teavet potentsiaalse kliendi huvide kohta ning kui teil on seadistatud õige töövoog, võimaldab see teil rakendada „kui/siis“ töövoogusid tuginedes sellele, millised tooted nad vaadanud on.

Osakondadeülene paindlikkus

Teie valitud automatiseeritud turunduse tarkvara peavad saama kasutada ka teised peale teie turundusmeeskonna. Lisaks peab see olema kättesaadav teie finantsosakonnale, hankijatele ja tootehaldajatele. Turunduse automatiseerimise tarkvaral peaks olema ühtne süsteem ja sidus liides, mis on loogiline kõigile, kes seda kasutama peavad.

Meie turunduse automatiseerimise tarkvararakenduste top 5

Infusionsoft

Infusionsoft on võrdlemisi hea igakülgne tarkvara väikestele kuni keskmise suurusega veebikauplustele. Nad pakuvad  kliendisuhete haldamiseks paljusid erinevaid funktsioone ja spetsiaalseid tööriistu alates esimese kontakti loomisest konversioonini ning sealt edasi järelturunduse ja suhte turunduseni. Lisaks on nad tuntud suure hulga erinevate ettevõtete poolest, mis nende teenust kasutavad.

Hubspot

Hubspot on võrdlemisi kallis tarkvara, mistõttu sobib see paremini suurematele ettevõtetele, kellel on turundusele kulutamiseks rohkem vahendeid. Lisaks vajab platvormi kasutamine mõningast väljaõpet, seega peab teil olema määratud vähemalt üks turunduse juhtimise eest vastutav isik. See on kahtlemata üks mitmekülgsemaid saadaolevaid platvorme, pakkudes kõike alates e-posti automatiseerimisest sotsiaalmeedia integratsiooni, müügitoru jälgimise ja ostja elutsükliteni ning hõlmates ka töövooge, maandumislehti ja SMART-vorme. See on aga kulukas ja vajab aega, et kõik funktsioonid selgeks õppida.

Marketomarketo

Marketo pakub veebipõhist platvormi, millel saate oma e-posti teel tehtavat turundust ja muid turundustegevusi hallata. See on mõeldud erineva suurusega ettevõtetele ning saate valida variandi, mis teie ettevõtte vajadustele kõige paremini vastab.
Sarnaselt teistele turunduse automatiseerimise programmidele pakub see integreeritud lahendusi, mis hoolitsevad turunduse eest erinevatel platvormidel, otsivad potentsiaalseid kliente, tegelevad analüütika, e-posti ja järelturundusega ning jälgivad kliente.
Lisaks sisaldab Marketo üle maailma tegutsevatest turundajatest koosnevat kogukonda, kust saab nõu küsida ja mõnikord eriliste pakkumise jaoks isegi partnereid leida. Marketod saab integreerida Salesforce’i ning Microsoft Dynamics CRM-i ja Sugar CRM-iga, võimaldades kahesuunalist suhtlust, mis aitab müügimeeskonnal potentsiaalsed kliendid prioriteediks muuta.

SharpSpring

SharpSpring on veel üks hea tarkvara, kui otsite täielikult integreeritavat pilvepõhist lahendust, mis pakub turundusvõimalusi alates kliendisuhete haldamisest analüütikani, sisaldades turunduse automatiseermist, mobiili, e-posti ja sotsiaalmeedia turundust. See hoolitseb ka müügimeeskonna automatiseerimise ning isegi klienditeeninduse ja tugiteenuse juhtumite loomise eest, muutes selle üheks kõige terviklikumaks saadaolevaks lahenduseks.
Lisaks saab SharpSpringi hästi iga teise turul saadaoleva CRM-iga integreerida, seega ei pea te uue tarkvara kasutuselevõtul oma CRM-i muutma (mis on teiste terviklikumate lahenduste nagu Hubspot üks puudusi). Teil ei lähe seega andmete migratsiooni tõttu midagi kaduma.

Hatchbuck

Hatchbuck on mõeldud väikeste kuni keskmise suurusega ettevõtete müügi ja turunduse automatiseerimiseks. See on integreeritud lahendus, mis pakub e-posti funktsioone, müügi ja turunduse automatiseerimist ning kasutajasõbralikke liideseid ja esipaneele.
Hatchbuck sobib väga paljudele erinevatele ettevõttetüüpidele, kuna selle funktsioonid säilitavad ja jälgivad ostja teekonna või elutsükli kaudu nii potentsiaalseid kui olemasolevaid kliente. Lisaks on sellega lihtsam kontakte paljudest erinevatest online ja offline allikatest importida.
Selleks, et automatiseerimist lihtsaks muuta, pakub Hatchbuck tohutut e-posti kujundusmallide ja muude ressursside valikut, mida teie meeskond kasutada saab.