Menüü

Viis kasulikku rakendust kaugtööd tegevale vabakutselisele

Vabakutselisena töötades ei sõltu teie edu pelgalt sellest, et olete andekas disainer, tarkvaraarendaja või kirjutaja (või muu ameti esindaja).

Kaugtöö vajab häid tööülesannete korraldamise ja haldamise oskusi ning võimet suhelda inimestega, kes võivad asuda erinevates ajatsoonides ja olla paljude erinevate taustadega.

Õnneks elame ajal, mil on loodud terve hulk tasuta tööriistu, rakendusi ja veebilehti, mille otsene eesmärk on teie kui vabakutselise elu lihtsamaks muutmine.

Rakenduste valik on suur ja lai, kuid järgnevalt toome välja hädavajalikud vabakutseliste rakendused, mida teil kaugtööd tehes kohe kindlasti vaja läheb.

Viis vajalikku vabakutseliste rakendust

zervant

 

Zervant

Teete oma tööd küll kire pärast, kuid olgem ausad, klientidest rääkides taandub kõik rahale. Zervant on arvete koostamise rakendus, mis võimaldab teil piiramatult hinnapakkumisi ja arveid saata. Ühtlasi saate sellega lisada kliendibaasi ja tooted oma profiilile, et muuta projektide haldus ja rahaasjadel silma peal hoidmine lihtsamaks.

Zervant peab järge selle üle, kes on maksnud ja kes mitte. Selle kõige suurem eelis on, et saate kõik oma finantsandmed otse raamatupidajale saata.

Toggl

toggl

Kui oma tööd armastate, siis loodetavasti ka naudite selle tegemist. Aja üle järje pidamine on aga iga vabakutselise jaoks hädavajalik. Enamik vabakutselisi saab raha tunnipõhiselt. Kui olete alles alustamas, on teil hinnapakkumiste saatmiseks vaja saada aimu, kui kaua erinevatele ülesannetele aega kulub.

Aja arvestamine on kõigi professionaalsete teenuseosutajate jaoks ülimalt oluline. See ei lase teil aega raisata ja võimaldab klientidele näidata, kui palju aega teil nende projektidele kulus. Toggl on suurepärane ajahaldamise tööriist, mille tasuta mudel võimaldab klientide ja projektide kaupa aega arvestada. Kui soovite kasutada tasulist versiooni, maksab see kuus vaid 7,20 dollarit.

Slack

slack

Toimiv suhtlus on eemal asuva meeskonnaga koos töötamiseks hädavajalik. Lisaks sellele, et Slack võimaldab teil suhelda inimestega, kellega koostööd teete, saate selles ka näha, millal nad veebis on, ning luua teatud ülesandega tegelevale meeskonnale eraldi vestlustsoone. See tagab, et teavet jagatakse just nende inimestega, kes seda vajavad ja siis, kui nad seda vajavad.

Lisaks saate vestlustest otsida jagatud faile ja märksõnu, kui teil on vaja midagi meelde tuletada.

Trello

trello

Nüüd on teil ajahaldus, kommunikatsioon ja majanduslik pool korras. Aeg tööle asuda. Trello on rakendus, mis aitab teil ülesannete üle järge pidada. Selleks tekitab see iga ülesande jaoks kaardi ning liigutab neid vastavalt vajadustele teie protsessi kajastavatel tahvlitel.

Te saate projektide ja kontrollnimekirjade prioriteetide seadmiseks luua tahvleid, nimekirju ja individuaalseid kaarte. Ühtlasi saate lisada faile ja töö käigus kaartidel oma meeskonnaliikmeid märkida. Neile saadetakse tehtud muudatuste kohta e-kirju, et te kõik asjaga kursis oleksite.

Google Drive

google drive

Google Drive on võrratu tasuta tööriist, mis on ilmselt juba teie e-posti kontoga seotud. Google Drive on kasulik vahend väiksemate failide hoiustamiseks ja oma meeskonnaga jagamiseks. Selle peamiseks eeliseks on võimalus luua koos meeskonnaga Google’i dokumente ja arvutustabeleid, tänu millele ei ole teil „lõpliku“ versiooni kontrollimisega enam probleeme.

Võite teistele anda kas loa ainult vaadata, kommenteerida või muuta. Ühtlasi näete, kes mida ja millal muutis. Teile antakse Gmaili kontoga kaasa tasuta 15 GB hoiuruumi ning soovi korral saate hoiuruumi juurde osta.

 

article-img

Lühiülevaade digitaalse kogemuse platvormidest (DXP)

Iga ettevõte, mis soovib ajaga kaasas käia ja oma müüki suurendada, peaks esimesele kohale tõstma kliendid. Kuna kliendid eeldavad tänapäeval ühtset ja järjepidevat digitaalset kogemust kõigis pidepunktides, pöördub üha enam ettevõtteid digitaalse kogemuse platvormide (ingl k digital experience platforms, DXP) poole.

article-img

Tõhusaimad viisid veebipoes sooduskoodide kasutamiseks

Inimesed armastavad häid pakkumisi ning õigele inimesele õige sooduskoodi pakkumine võib olla just see, mis paneb ta sirvimise asemel ostma.

article-img

Miks on oluline veebikaubanduses töövoogusid automatiseerida?

Iga ettevõtteomanik soovib näha oma äri õitsemas. Veebipoe omanikuna soovid ilmselgelt leida rohkem kliente, müüa rohkem tooteid, teenida rohkem raha ning pidevalt oma ettevõtte eesmärke saavutada. See kõlab küll väga põnevalt, ent kasv tähendab veelgi enam tööd ja suurenenud nõudlust, mistõttu pead tegelema enamate funktsioonide ja protsessidega kui eales varem. See toob kaasa erinevaid ettenägematuid proovikivisid. Just siin tulebki appi töövoo automatiseerimine.

More articles

Võta meie spetsialistiga otse ühendust

Kui soovid saada rohkem teavet meie projektide, töömeetodite ja kõigi viiside kohta, kuidas sinu ettevõttele kasuks saame olla, võta ühendust meie projektijuhiga.

Ta aitab rõõmuga leida just sulle sobiva lahenduse.

Tuuli
Projektijuht
250+
Loodud kasutajalugu
100+
Edukalt
lõpuleviidud projekti
E-poe arenduse projektid

Võta meiega ühendust?