Menüü

Tõhusaimad viisid veebipoes sooduskoodide kasutamiseks

Inimesed armastavad häid pakkumisi ning kui tegutsed veebikaubanduses, võib olla õigele inimesele õige sooduskoodi pakkumine just see, mis innustab teda lihtsalt sirvimise asemel ostma. Kõik sooduskoodid ei ole aga võrdsed. Sul tuleks pidada silmas oma ettevõtet, sihtturgu ja äriplaani veendumaks, et koodid, mida kasutad, aitavad sul kasumit teenida.

 

Sa ei pea asju tasuta jagama

Ehkki asjade tasuta jagamine on suurepärane viis Internetis tähelepanu köitmiseks, ei pea sa tegema pööraseid pakkumisi, et sooduskoodidest kasu saada. Ka väikesest ergutusest võib piisata, et ostja sinu kasuks otsuse langetaks.

 

Loo oma ärimudelile sobivaid sooduskoode

Soodustused on need, mis inimesi ostma ajendavad ja su kasumit suurendavad. Kui sooduskoodid ei mahu su eelarvesse, saavad need sulle aga hukatuslikuks. Seega veendu juba varakult, et need on osa su turunduseelarvest. Nii saad vältida ebameeldivaid kasumimarginaali dilemmasid. Kõigi veebipoodide aasta turunduseelarvesse peaksid mahtuma sooduskampaaniad. Vaata alustuseks peamisi ostupäevi – must reede, pühadeaeg ja kooli algus. Need on ajad, mil inimesed suurema tõenäosusega raha kulutavad, seega veendu, et oled neiks valmis.


Sooduskoodide liigid ja nende kasutamine

Sooduskoode saab turunduses kasutada mitmel moel. Vaatame läbi kõige tõhusamad sooduskoodid ja ajad, mil neid kasutada.

 

Uue kasutaja koodid

Kuni 98% lehe uutest kasutajatest ei soorita ostu. See tähendab, et valdav enamik uuest veebilehe liiklusest ei ole tasuv. Üks parimaid viise selle statistika muutmiseks ja müügi suurendamiseks on pakkuda registreerumisel sooduskoodi. Võid pakkuda registreerumisel esimese tellimuse pealt soodusprotsenti või määrata rahalise summa.

Klient peab sooduskoodi saamiseks sisestama oma e-posti aadressi.

Lisaks sellele, et sul on nüüd klient, kes sooritab suurema tõenäosusega ostu, kuulub ta ka sinu andmebaasi ning saab sinult turundusliku sisuga e-kirju.

Teavita oma külastajaid 15 sekundi jooksul alates lehele saabumisest – 55% külastajatest lahkub lehelt 15 sekundi jooksul, seega on ajastus ülioluline.

 

Soovitajate soodustused

Tõenäoliselt sa juba tead, kuivõrd olulised on kaaslaste soovitused ja sotsiaalmeedia turundus. Suurepärane viis müüki hoogustada on pakkuda sooduskoodi külastajatele, kes sinu sotsiaalmeedia lehti jagavad, jälgivad ja reklaamivad.

Nüüd sooritab klient suurema tõenäosusega ostu, kuna teab, et teda ootab ees soodustus. Lisaks saab ta osa kõigist sinu tulevastest sotsiaalmeedia turunduskampaaniatest ja reklaamib su tootemarki oma kaaslastele.

Sellised pakkumised tähendavad tavaliselt kas protsendipõhist soodustust või kindla summa lahutamist järgmisel tellimuselt.

Sotsiaalmeedia ja uue kasutaja kampaaniad on parimad uute klientide saamiseks.

 

Kindel allahindlus teatud summat ületavatelt ostudelt

Inimesed jumaldavad tasuta asju. Üks suurepärane viis sooduskoode kasutada on pakkuda piiratud kindlat allahindlust ostudelt, mis ületavad teatud summa. Näiteks võid pakkuda ühekordset 50-eurost soodustust tellijatele, kes kulutavad vähemalt 300 eurot.

Sellega tagad ka, et külastaja liitub sinu meililistiga. Ühtlasi julgustad teda ostu sooritama ning on tõenäoline, et kui ta üritab panna kokku 300-eurost tellimust, läheb ta sellest summast üle ja kulutab rohkem.

 

Tasuta tarne koodid

Kui see su eelarvesse mahub, võid pakkuda tasuta tarnet klientidele, kes kulutavad üle teatud summa. Enamik kliente eeldab suurte tellimuste puhul tasuta tarnet. Lausa 73% ostjatest väidab, et tasuta tarne on üks peamisi tegureid, mis aitab neil teatud teenuseosutaja või ettevõtte kasuks otsust langetada.

Ja taaskord, kui klient on müügi sooritanud, on sul tema e-posti aadress turunduse sõnumite jaoks, klienditoe pakkumiseks ja tagasiside küsimiseks.

 

Tasuta kingitus

Veel üks hea asi, mida kaaluda, on tasuta kingitus. Kui sul on lao ülejääk ning tahad teatud tootest lahti saada, võib see olla väga hea variant. Reklaami kingitust koos konkreetse ostu või ostusummaga ning seejärel lisa ostu vormistamise lõppu sooduskood. Veendu, et toode, mida ära annad, vastab sinu sihtturule, või leia nutikas viis selle ahvatlevaks muutmiseks.

 

Lõika kasu tarbijate varasemast käitumisest

Kui su statistika näitab, et tarbijad ostavad sageli teatud tooteid koos, saad seda enda kasuks tööle panna. Paku külastajale esimese toote ostmisel teise pealt soodustust. See julgustab teda enam raha kulutama Ta eelistab suurema tõenäosusega sind konkurentidele.

 

Ootamatud soodustused ostu vormistamisel

Statistika kohaselt hülgab 56% kõigist tarbijatest ostukorvi ostu vormistamisel, kui nad mõistavad, kui suur on kogusumma. Suurepärane viis selle ennetamiseks on pakkuda ootamatut sooduskoodi ajal, kui nad esimest korda kogu oma ostukorvi sisu näevad. Võid selle ka ajapõhiseks muuta. Kui klient sooritab ostu järgmise 60 minuti (või sinu määratud aja) jooksul, saab ta allahindluskoodi, millega säästab oma ostusummalt teatud protsendi.

 

Hüljatud ostukorvi sooduskoodid e-posti teel

Üks viis lahkunud potentsiaalset klienti tagasi meelitada on saata talle e-kiri, mis talle hüljatud ostukorvi meelde tuletab. Seejärel võid talle pakkuda sooduskoodi, mis annab talle summa pealt soodustuse, kui ta ostu 24 tunni jooksul sooritab. See on sarnane üllatussoodustusele, kuid võimaldab pöörduda üksnes nende klientide poole, kes on oma ostukorvi hüljanud. Probleem seisneb selles, et kõik ostukorvi hüljanud kliendid ei ole oma andmetega sisse logitud.

 

Lojaalsusel põhinevad soodustused

Kliendid armastavad seda, kui neid lojaalsuse eest premeeritakse. See paneb nad ikka ja jälle sama müüja juurde naasma. Suurepärane viis püsiklientide premeerimiseks on saata neile sooduskood või eripakkumine, kui nad on ostu sooritanud. Olemasolevatele klientidele asjade reklaamimine on alati lihtsam kui uute veenmine. Võid sooduskoodiga e-kirjale lisada kirjelduse toodetest, millele ta võiks tahta oma koodi kulutada.

Lojaalsusel põhinevad pakkumised on parim valik neile ettevõtetele, mis püüavad end müüa kõrgklassi tootemargina (või mille kasumimarginaalid on väiksemad). Need võimaldavad sul kliente premeerida ilma, et nad jääksid allahindlusi ootama.

 

Järelturunduse pakkumised

Üks suurepärane viis klientide lehele tagasi meelitamiseks on pakkuda järelturunduse kaudu sooduskoode klientidele, kes on juba su lehte külastanud. Sellisel viisil on potentsiaalne klient teadlik, millel su leht põhineb, ning ta on juba huvi üles näidanud. Ta võib ostu sooritamiseks vajada vaid väikest julgustust.

 

Iganädalased/igakuised/hooajalised allahindlused

Regulaarsetel allahindlustel on omad plussid ja miinused. Ühest küljest võivad need julgustada ostjaid allahindlusi ootama, et teatud tooteid osta. Need kliendid hoolivad harilikult pigem väärtusest kui lojaalsusest. See võib aga ka olla suurepärane viis uute klientide leidmiseks.

Lisaks toovad sellised kampaaniad sageli su lehele kliente, keda meelitab küll ligi allahindlus, kuid kes ostavad ka esemeid, mis on täishinnaga.

Need ajastatud allahindlused on hea viis läbimüügi kasvatamiseks enne kvartali lõppu, aidates sul prognoose ja eesmärke saavutada.

 

Turuletuleku-eelsed kampaaniad

Kas ehitad oma tootemarki nullist üles? Või oled tulemas välja uue tootega? Tekita oma uute toodete kohta kõmu juba enne, kui need turule tulevad, korraldades sotsiaalmeedias turuletuleku-eelseid kampaaniaid. Paku turuletuleku-eelset kupongi, millega kliendid saavad ühekordse soodustuse. Tavaliselt palutakse selle eest liituda tarbijatel oma meililistiga, märkida neil sinu sotsiaalmeedialehte meeldivaks või hakata selle jälgijaks ning jagada uue toote põhjustatud elevust oma kaaslastega. See on hea viis tagamiseks, et sind saadab algusest peale edu.

 

Suurenda müüki sooduskoodidega

Enamik ettevõtteid leiavad oma tootemargile sobiva sooduskoodi. Oluline on teha endale selgeks, millele su tootemark keskendub ning mida su turunduse eelarve võimaldab. Kui sul on kasumimarginaalidest hea ülevaade, suudad ka valida õige sooduskoodi, mis müüki suurendab. Hoia silm peal oma konkurentide tegevustel ning aseta end oma tarbija kingadesse. Mida nemad oma ostukogemuselt ootavad? Mis neile väärtuslik on?

article-img

Lühiülevaade digitaalse kogemuse platvormidest (DXP)

Iga ettevõte, mis soovib ajaga kaasas käia ja oma müüki suurendada, peaks esimesele kohale tõstma kliendid. Kuna kliendid eeldavad tänapäeval ühtset ja järjepidevat digitaalset kogemust kõigis pidepunktides, pöördub üha enam ettevõtteid digitaalse kogemuse platvormide (ingl k digital experience platforms, DXP) poole.

article-img

Miks on oluline veebikaubanduses töövoogusid automatiseerida?

Iga ettevõtteomanik soovib näha oma äri õitsemas. Veebipoe omanikuna soovid ilmselgelt leida rohkem kliente, müüa rohkem tooteid, teenida rohkem raha ning pidevalt oma ettevõtte eesmärke saavutada. See kõlab küll väga põnevalt, ent kasv tähendab veelgi enam tööd ja suurenenud nõudlust, mistõttu pead tegelema enamate funktsioonide ja protsessidega kui eales varem. See toob kaasa erinevaid ettenägematuid proovikivisid. Just siin tulebki appi töövoo automatiseerimine.

article-img

Drupal arendus ja integratsioonid

Drupal on eelkõige suurematele ettevõtetele mõeldud platvorm ning turvaline valik neile, kes soovivad töökindlat ning hästi töötavat süsteemi, suure jõudlusega, koos lihtsa sisuhaldussüsteemiga.

More articles

Võta meie spetsialistiga otse ühendust

Kui soovid saada rohkem teavet meie projektide, töömeetodite ja kõigi viiside kohta, kuidas sinu ettevõttele kasuks saame olla, võta ühendust meie projektijuhiga.

Ta aitab rõõmuga leida just sulle sobiva lahenduse.

Täida ära järgnev ankeet ja lubame sulle, et vastame sulle niipea kui võimalik.

Tuuli
Projektijuht
250+
Loodud kasutajalugu
100+
Edukalt
lõpuleviidud projekti
E-poe arenduse projektid

Kas sul mõlgub mõtteis mõni projekt?

Võta meiega ükskõik millal ühendust ja vestleme sinuga rõõmuga sinu ettevõttest!