Menüü

Lühiülevaade digitaalse kogemuse platvormidest (DXP)

Iga ettevõte, mis soovib ajaga kaasas käia ja oma müüki suurendada, peaks esimesele kohale tõstma kliendid. Kuna kliendid eeldavad tänapäeval ühtset ja järjepidevat digitaalset kogemust kõigis pidepunktides, pöördub üha enam ettevõtteid digitaalse kogemuse platvormide (ingl k digital experience platforms, DXP) poole.

Ettevõtete kasutatavate digitaalsete tehnoloogiate seas on otsing, portaalid, analüütika, sisuhaldussüsteemid (CMS) jpm.

Need tehnoloogiad on nüüd liidetud kokku ühte digitaalse kogemuse platvormi, mille eesmärk on pakkuda paremat kasutajakogemust.

Kui teema on sulle võõras, on see lühiülevaade just sulle.

 

Miks DXP?

Põhjuseid on mitmeid, miks su ettevõte peaks kaaluma DXP kasutuselevõttu.

  • See suurendab klientide lojaalsust, veendes neid sinu tootemargile truuks jääma.
  • Aktiivne klientide kaasamine kogu nende teekonna vältel.
  • Saad parema ülevaate oma klientide huvidest, käitumisest ja tehingute ajaloost, mis võimaldab sul neile suunata kampaanaid ja sisu.
  • Saad täieliku ülevaate kõigist kliendi andmetest, tegevustest ja interaktsioonidest kõigis kanalites, rakendustes, pidepunktides jpm.
  • Märkimisväärselt paranenud tööviljakus.

Digitaalse kogemuse platvormi osad

 

Digitaalse kogemuse platvorm koosneb paljudest osadest. Järgnevalt toome välja mõned kõige olulisemad.

 

Sisuteenused

Nagu ilmselt isegi tead, on veebisisu üks tõhusamaid turundustehnikaid ning seda kasutatakse laialdaselt paljudel digitaalsetel platvormidel.

Seega on iga ettevõtte jaoks hädavajalik sisuhaldussüsteem, millel sisu kirjutada, avaldada ja muid seotud ülesandeid täita. DXP tegeleb nende ja muudegi sisuteenustega seotud teemadega, sealhulgas töövoog, dokumendid, metaandmed ja taksonoomia.

 

Otsinguteenused

Otsing on iga ettevõtte jaoks vajalik tööriist, mis aitab teavet leida. Digitaalse kogemuse platvorm võimaldab sul kasutada erinevaid otsingu funktsioone, sealhulgas lehe otsing, ühisotsing, ettevõtete otsing jms.

 

Kampaaniateenused

DXP on tuntud ka kasulike kampaaniateenuste poolest, mille seas on näiteks teatud rühmadele suunatud kampaaniad, sihtturu määratlemine ja kasutajate segmentimine.

Nende funktsioonide abil on lihtne turunduskampaaniat üles ehitada, suunates sisu õigele publikule.

 

Koostööteenused

DXP pakub paljusid erinevaid koostööteenuseid, mis su ettevõtet mitmel moel toetavad.

Mõned neist teenustest on vestlus, teadmistebaas, viki, blogi, e-post ja sõnumid.

Nende teenuste abil saavad kliendid su ettevõtet tundma õppida ning hankida kogu vajaliku teabe.

 

Turvateenused

Mõistagi on turvalisus iga digitaalse platvormi oluline osa ning DXP abil saad kasutada selliseid teenuseid nagu volitamine, autentimine, SSO jms.

 

Eelised ettevõttele

DXP kogemus ja eelised on erinevate isikute jaoks erinevad. Ettevõtete puhul on eeliste seas järgnev.

  • Parem kontroll veebikanalite üle ning suurem iseseisvus nende haldamisel.
  • DXP võimaldab sul lõigata kasu uusimatest tehnoloogiatest, et uusi ja tõhusamaid ärimudeleid rakendada.
  • DXP võimaldab ettevõttel vähendada kliendikulutusi, suurendades klientide lojaalsust.

Seda tänu klientidele pakutavate isikupärastatud teenustele ja sisule, kuna klientide käitumise kohta kogutakse andmeid kogu teekonna vältel.

  • See parandab oluliselt su otsuste langetamise võimet, kuna DXP annab sulle ühes kohas täieliku ülevaate kliendi andmetest ja tegevustest.
  • DXP kasutuselevõtt toetab ka ettevõtte digitaalset üleminekut, toetades erinevate äriprotsesside automatiseerimist.

 

Eelised klientidele

  • Kliendi digitaalne kogemus on suurel määral isikupärastatud, tuginedes erinevatele teguritele nagu eelistused, asukoht, ajastus, interaktsioonide ajalugu jms.
  • Kliendid saavad alati nautida sujuvat digitaalset kogemust.
  • See võimaldab ettevõttel keskenduda kliendile.
  • Premeerib kliente erinevatel visiidel, sh lojaalsusprogrammid, mis põhinevad nende interaktsioonidel.
  • Võimaldab pakkuda paremat kliendituge.

Levinud probleemid

Üleminek digitaalse kogemuse platvormile võib pakkuda su ettevõttele, kliendile ja teistele lõppkasutajatele ohtralt eeliseid.

 

Sarnaselt teistele äriprotsessidele võib aga siingi tulla ette probleeme ja takistusi. Selle integratsiooni edu ja võimalikud probleemid sõltuvad suuresti sinu ettevõtte digitaalsest strateegiast.

DXP teenuse osutaja valikul on kõige olulisem analüüsida integreerimise lihtsust, teenuse kvaliteeti ja pakutavat tehnilist tuge, mis aitab tagada, et kõik kulgeb plaanipäraselt ja eriliste takistusteta.

article-img

Tõhusaimad viisid veebipoes sooduskoodide kasutamiseks

Inimesed armastavad häid pakkumisi ning õigele inimesele õige sooduskoodi pakkumine võib olla just see, mis paneb ta sirvimise asemel ostma.

article-img

Miks on oluline veebikaubanduses töövoogusid automatiseerida?

Iga ettevõtteomanik soovib näha oma äri õitsemas. Veebipoe omanikuna soovid ilmselgelt leida rohkem kliente, müüa rohkem tooteid, teenida rohkem raha ning pidevalt oma ettevõtte eesmärke saavutada. See kõlab küll väga põnevalt, ent kasv tähendab veelgi enam tööd ja suurenenud nõudlust, mistõttu pead tegelema enamate funktsioonide ja protsessidega kui eales varem. See toob kaasa erinevaid ettenägematuid proovikivisid. Just siin tulebki appi töövoo automatiseerimine.

article-img

Drupal arendus ja integratsioonid

Drupal on eelkõige suurematele ettevõtetele mõeldud platvorm ning turvaline valik neile, kes soovivad töökindlat ning hästi töötavat süsteemi, suure jõudlusega, koos lihtsa sisuhaldussüsteemiga.

More articles

Võta meie spetsialistiga otse ühendust

Kui soovid saada rohkem teavet meie projektide, töömeetodite ja kõigi viiside kohta, kuidas sinu ettevõttele kasuks saame olla, võta ühendust meie projektijuhiga.

Ta aitab rõõmuga leida just sulle sobiva lahenduse.

Tuuli
Projektijuht
250+
Loodud kasutajalugu
100+
Edukalt
lõpuleviidud projekti
E-poe arenduse projektid

Võta meiega ühendust?