Sõltumata suhtlus- ja müügistrateegiast on meie veebiäri hindamise, tehnoloogia ja disaini peamiseks eesmärgiks konversioon.
Selle nimel me töötamegi. Soovime, et teie kasutajad oleksid teie veebilehega nii rahul, et nende jaoks oleks teie toodete ostmine või teenuste tellimine tõeline rõõm.

Konversiooni optimeerimise protsessi käigus optimeeritakse nii teie veebilehe kasutajaliidest kui funktsionaalsust, et klientide aktiivsust lehel suurendada.

Teie määrate tegevuse (ostutehing, uudislehe tellimine, teenuse tellimine vms), meie õpime teie kasutajaid tundma ja paneme nad tegutsema, kasutades järgnevaid vahendeid:

  • kogu funktsionaalsuse optimeerimine
  • veebilehe jõudluse suurendamine
  • ülikiire lehtede kuvamine
  • seadmele kohandatud disaini koostamine
  • suurepärase ostukogemuse loomine
  • aruandluse ja jälituse kasutusele võtmine
  • laienduste kohandamine
  • ööpäevaringse tehnilise toe pakkumine

Meie lähenemise eeliseks on, et paneme süsteemid tööle ilma seisuajata, tänu millele toimib kõik sujuvalt ja tõhusalt. Meie eesmärgiks on pakkuda klientidele teie veebilehel suurepärast kasutuskogemust (UX) alates hetkest, mil nad teie veebilehe avavad, kuni ostu sooritamiseni!