Millised on teie lühiajalised plaanid? Aga pikaajalised?

Kuidas te plaanite muuta oma veebilehe külastajad püsiklientideks? On teil mõtteid, kuidas poolelijäänud ostutehingute arvu vähendada? Kuidas on lood teie sotsiaalmeedia ja üleüldise turundusstrateegiaga?

Meie tootemargi strateegia koostaja ning e-kaubanduse spetsialistid teevad teiega koostööd, et aidata teil:

  • luua reaalselt elluviidav plaan teie pikaajaliste ja lühiajaliste eesmärkide saavutamiseks
  • analüüsida teie ostjate iseloome, et välja selgitada nende vajadusi, soove ja ostueelistusi
  • leida teie ostjate vajadustele vastav kasutajakogemus
  • koostada sotsiaalmeedia strateegia, mis toob kaasa klikke ja teie tootemargiga seotud jagamisi
  • töötada välja turundusstrateegia, mis muudab kliendid teie tootemargi austajateks ja soovitajateks

Suurepäraste toodete müümine on esimene samm, kuid teadmine, kuidas oma tootemarki miljonite teiste seast esile tõsta, on hoopis teine lugu. Meie tunneme seda lugu hästi.