Alles hiljaaegu olid inimesed üle kogu maailma murelikud ja hirmus, et kaotavad tehisintellekti (AI) tõttu oma töö. Seda küll niipea ei juhtu, kuid AIst tõuseb erinevate tööstuste ettevõtetele kahtlemata suurt kasu.

Märkimisväärne finantsrisk puudub

Lihtne, ent kõige laiemalt kasutatav ja tõhusam AI näide on tehnikahiiglase Amazoni Alexa. Alexa on hetkel turul saadaolevatest juturobotitest üks keerukamaid. Kas AI on seega midagi, mida saavad kasutada vaid Amazoni-laadsed hiiud? Kohe kindlasti mitte! Selleks, et AI tehnoloogiaga oma klientidele muljet avaldada, ei pea teil olema rahvusvahelise ettevõtte ega isegi kohaliku jaemüüja suurust eelarvet. Tehisintellekt on nüüd hõlpsamini ligipääsetavam, kasutajasõbralikum ja ettevõttes rakendatavam kui eales varem.

Oma 2017. aasta müügi ja turunduse aruandes avaldas USA üks juhtivaid AI investoreid ja arendajaid Salesforce, et tehisintellekti kasutab juba umbes 51% erinevate tööstuste ettevõtete turundusmeeskondadest. Selle üks peamisi põhjuseid on, et AI tööriistade rakendamine vajab vähem aega ja raha.

Olulised küsimused

Isegi kui mõistate, millist kasu AI tööriistad teie ettevõttele tuua võivad, peaks teil olema sellesse investeerimiseks paremaid põhjuseid kui et see on uus kuum teema turunduses või et teie juhid soovivad, et neid rakendaksite. Seega enne, kui vaatame tööriistu, mis teie ettevõttele kasulikud võivad olla, tasuks endale esitada järgnevad küsimused:

✓ Kas on olemas uus tööriist, mis võib aidata teie veebipoe teatud funktsioone paremaks muuta?
✓ Kas teie ettevõte kasutab vananenud tehnoloogiat, mis vajaks väljavahetamist?
✓ Kas turul on saada mõni tõhusam ja soodsam AI tööriist?
✓ Kas AI tööriista kasutamine võib aidata teil ülesandeid tõhusamalt täita?

Meie viis lemmikut AI tööriista

1. Choice.AI

Choice.AI

Esmaklassiline kasutajakogemus (UI) ja isikupärastatud soovitused on kaks aspekti, mis aitavad veebipoel teiste seast silma paista ning kliente ligi meelitada ja hoida. Üks AI tööriist, mis teid mõlema juures aitab, on Choice.AI. Sisuliselt on tegemist isikupärastamise mootoriga, mis aitab reaalajas teie veebipoe platvormile isikustatud maandumislehti ning nutikaid ribareklaame luua.

Choice.AI abil saate oma veebilehele ilma koodi kirjutamiseta luua ja paigutada nutikaid lehti, nutikaid ribareklaame ning nutikaid elemente. Veebipoes klientidele isikupärastatud kogemuse pakkumine suurendab tõenäosust, et kliendid teie juurde tagasi pöörduvad, ning just seda see AI tööriist teil teha aitabki.

2. Personali

Personali

Lihtsustatult öeldes on Personali AI tööriist, mis aitab teil luua kliendi käitumisel põhinevaid isikupärastatud soodustusi, et müüki suurendada. Nende platvormi Intelligence Incentive võime ostlejate emotsionaalseid reaktsioone koondada ja kasutada aitab ettevõtetel müüki ja kasumit kasvatada. Tööriist sobib täiuslikult keskmistele ja suurtele ettevõtetele.

3. LivePerson

LivePerson

Kui inimesel teie veebilehel osteldes küsimus tekib, tahab ta sellele viivitamatult vastust. Kui te ei suuda talle kiiret ja asjalikku vastust anda, on suur tõenäosus, et ta teie veebipoest lahkub. Seepärast on kasulik kasutada juturobotit nagu LivePerson, eriti kui teil klienditoe töötajaid napib.

Platvorm LiveEngage, mida kasutavad tuhanded ettevõtted, sealhulgas The Home Depot ja IBM, võimaldab klientidel saata teile samamoodi sõnumeid nagu oma perele või sõpradele. See aitab teil klientidega üksikasjalikke ja pikaajalisi sidemeid luua ning säilitada.

4. Twiggle

Twiggle

Tänapäeva Internetis ostlejatel ei ole aega ega viitsimist sirvida läbi arvukalt menüüsid, kategooriaid ja alamkategooriaid, et soovitud toodet leida. Seega peate veebikaubanduse ettevõtte omaniku või turundusjuhina veenduma, et ostlejad leiavad oma otsingutele asjakohaseid vasteid. Twiggle pakub klientidele paremat otsingukogemust, esitades neile otsitud tooteid palju täpsemini ja kiiremini.

Sarnaselt tavapärastele otsingumootoritele kasutab see AI tööriist ära loomuliku keeletöötluse kõrgtehnoloogiaid, masinõpet ja muudki, et klientide vajadusi tundma õppida ja neile asjakohaseid vasteid kuvada, aidates teil müüki suurendada.

5. Phrasee

Phrasee

Nagu olete ilmselt juba kõikjalt lugenud ja igalt tööstuse eksperdilt kuulnud, on e-posti turundus üks tõhusamaid turundustehnikaid, millega kliente oma veebipoodi tuua. Kõik ei ole aga sisuloome eksperdid ning reklaamtekstide kirjutaja palkamine võib üsna kulukas olla. Phrasee on AI tööriist, mis selle katsumuse kõrvaldab. Tänu kõrgtehnoloogilisele süsteemile määrab tööriist, millist tüüpi sisu või turunduskeel teie sihiks olevale kliendibaasile kõige paremini peale läheb.

Ettevõte laiendas hiljuti oma tootevalikut ja pakub nüüd ka Phraseed Facebookile ja Instagramile, et oma klientide jaoks nendel platvormidel reklaamimist lihtsamaks muuta.