Kui teie ettevõte põhineb Magento sisuhalussüteemil, on väga oluline, et teile pakutaks head Magento veebituge. Kõiki probleeme ei ole võimalik ettevõttes kohapeal lahendada, seega peate teadma, et tugi on teile vajadusel kättesaadav.

Head kliendituge ei ole aga alati lihtne leida. Seetõttu otsustavad üha enamad firmad oma Magento veebituge sisse osta, selle asemel et täiskohaga tugitehnikut palgata.

free magento supportHea uudis on, et kuna Magento on avatud lähtekoodiga, on sellest saanud maailma populaarseim e-kaubanduse platvorm. See tähendab, et Internetis leidub terve hulk Magento asjatundjaid, kes eritasemel abi pakuvad. Sõltuvalt teie enda oskustest on teil võimalus leida vajalikku abi erinevatest allikatest, alates nõu küsimiseks mõeldud jututubadest, foorumitest, tasulise toeni.

Võib-olla tunnete end IT-maailmas väga mugavalt ja vajate lihtsalt nõu, või äkki pole teil oma veebilehe tehnilise poolega üldse aega tegeleda ning soovite anda need probleemid kellegi kätte, keda usaldate. Oleme koostanud nimekirja allikatest, mis võivad teile kasulikud olla.

 

Nõu küsimise platvormid

Neid on päris mitmeid.

Kui olete arendaja ja vajate millegi kohta lihtsalt paari näpunäidet, on see üks võimalus vajamineva abi saamiseks.

Ohtlik on aga see, et teil ei ole võimalik tegelikult teada, kellega räägite, ja saadud nõu ei pruugi paika pidada. Kui järgite soovitust, mis teie veebilehele hukatuslikuks saab, võib selle parandamine väga kulukaks minna, ja te ei saa selles mitte kedagi süüdistada.

Vabakutselised

Üks võimalus on leida sobilikult platvormilt omale osalise tööajaga vabakutseline. UpWork on väga hea vabakutseliste platvorm, kuna seal on võimalik enne kellegi palkamist tema kohta põhjalikku tagasisidet lugeda. Veebilehel on selle osas väga ranged reeglid, seega ei ole vabakutselistel (või klientidel) võimalik oma tagasisidet võltsida.

hire a team

Kui otsustate kasutada vabakutselist, peaksite olema valmis mitmega koostööd proovima, enne kui oma ettevõtte jaoks õige inimese leiate. Kui te sellise inimese leidnud olete, tasuks talle igal nädalal teatud arv töötunde määrata, et ta teie jaoks regulaarselt kättesaadav oleks.

Enne, kui ta osalise tööajaga tööle võtate, laske tal kindlasti testülesanne täita.

Vabakutseliste kasutamise ainsaks puuduseks on, et te peate neile antavate ülesannetega mingil määral ise kursis olema, vastasel juhul ei oska te nende headust hinnata.

Spetsialiseerunud Magento tugiettevõtted

Üha enamad ettevõtted otsustavad Magento veebitoe teenust sisse osta. Paljud Magento veebiarenduse ettevõtted pakuvad oma klientidele tasuta tuge. Mõnedel on algselt tasuta periood, pärast mida peate toe eest maksma.

Järgnevalt on loetletud kolm peamist Magento tugiettevõtet.

Nucleus

Nucleus pakub astmelist tugisüsteemi, kus iga aste vastab teatud vajadustele. Lisaks ei ole neil kuumakset ning kuna mõnede probleemide lahendamine käib väga lihtsalt, maksate 15-minutiliste intervallide pealt. Lisaks ei küsi nad projektijuhtimise tasu. Nende ainus puudus? See on üsna kulukas ja igal astmel on oma hinnastamissüsteem.

Esimese taseme tugi: 75 dollarit tunnisnucleus magento support

  • Ainult kasutajaliides
  • Teema stiilimuudatused
  • Paigutuse muudatused
  • Magento haldusega seotud küsimused
  • Magento-alane väljaõpe

Teise taseme tugi: 150 dollarit tunnis

  • Kohandamine, serveritugi, programmivigade parandamine
  • Kasutajaliidese ja funktsionaalsuse programmivigade parandamine
  • Keerukas kasutajaliidese loogika
  • Magento laienduse paigaldamine ja eemaldamine
  • Magento laienduse kohandused
  • Funktsionaalsuse arendamine
  • Kohandatud funktsionaalsus
  • Serveri haldus ja konsultatsioon
  • Turvalisuse kontroll ja pahavara otsimine
  • Magento turvapaigad

Kolmas tase: viivitamatu tugi: 300 dollarit

See tase on mõeldud kiiret lahendust vajavate probleemidega eelisjärjekorras tegelemiseks. Saadaval ainult esmaspäevast reedeni tööajal.

Screen Pages

Screen Pages pakub olemasolevatele Magento veebilehtedele igakülgset tuge.

Screen Pages spetsialiseerub veebi migratsioonidele. Seega, kui teil on veebileht, mida soovite migreerida, aitavad nad teid rõõmuga.

Lisaks pakuvad nad mujal majutatavatele Magento veebilehtedele tasulist tuge.

Enne seda, kui Screen Pages annab hinnangu teie veebilehele vajaminevate paranduste osas, peate oma veebilehe nende testimise keskkonda eksportima. Nende kolmeastmelise süsteemi hinnad on saadaval alles pärast seda, kui lehte on täielikult hinnatud.

Screen Pages toimib järgneva kolmesammulise süsteemi põhjal.screenpages support

  1. samm
  • Eksportimine ja paigaldamine
  • Veebilehe eksportimine, sisenedes Magento administraatoripaneelile või administraatorina FTP lehele
  • Olemasoleva SQL andmebaasi (ja administraatori ligipääsu) varunduse hankimine
  • Meie testimise keskkonnas sellise versioon ehitamine, kuhu on hõlmatud meie versioonikontroll ja tarkvara haldussüsteem
  • Veebilehe käivitamine meie testimise keskkonnas
  1. samm
  • Kõigi tehniliste probleemide diagnoosimine ja lahendamine
  • Kõigi veebilehe toimimisega seotud probleemide inventariseerimine (funktsioneerimine ja konfigureerimine)
  • Muudatuste ulatuse kindlaks määramine ja muudatuste rakendamine (pärast kliendiga kokkulepet)
  • Veebilehe paigutamine proovikeskkonda, et klient saaks seda testida
  • Kvaliteedikontroll (täielik testimine)
  • Kliendi veebilehe süsteemi testimine ja vastuvõtmine
  1. samm
  • Taaskäivitamine
  • Kättesaadavaks muutmine (ja DNS andmete muutmine)
  • Pidev tugi ja hooldus ettevõtte Screen Pages teenustaseme lepingu alusel

Zaproonuber 1

Just nii! Ka Zaproo pakub Magento tugiteenust.

Kliendid, keda majutame või kellele lehti arendame, saavad tugiteenuse tasu tuge igakuiselt. Kui soovite oma ettevõtte majutuse meie alla viia või nendest eelistest kasu lõigata, võtke meiega julgelt ühendust.

Lisaks pakume Magento tugiteenuseid kõigile, kellel on Magento veebileht.

Meie klienditoe meeskond on tehnilise väljaõppega, ei lahendada kõiki Magento platvormiga ette tulevaid probleeme nii kiirelt kui võimalik.

Zaproo mõistab, kui oluline veebileht teie ettevõtte jaoks on, mistõttu tagame, et meie pühendunud töötajad teid kiirelt aitavad.

Pikka ooteaega ei ole. Järgnevat tüüpi tööd püüab Zaproo lahendada lausa ühe päevaga:

  • veebileht on maas
  • ’access denied’ tõrge
  • administraatori tõrked
  • ’500 internal server’ tõrkedzaproo logo
  • ’404 not found’ tõrked
  • SSL-iga seotud tõrked
  • uue domeeni konfigureerimise probleemid
  • andmebaasi rike
  • ostu vormistamise funktsionaalsuse tõrked

Kui teil on muid muresid, vastame teile nii kiirelt kui võimalik.

Meie tugimeeskond soovib teie elu lihtsamaks muuta, seega saadame teile näpunäiteid, trikke ja juhiseid selleks, et saaksite Magentoga lihtsamalt töötada.