Millal on õige aeg lehe uuendamiseks, millist disaini valida ja kas peaksin palkama professionaalse disaineri?

Veebilehe ümber disainimine või uuendamine võib olla üsna kulukas. Selle tegemata jätmine võib teile aga veelgi kallimaks maksma minna, eriti kui veebikaubandus on teie peamine tegevusala. Teie veebileht on teie tootemargi kodu – tänapäeval on see veelgi olulisem kui reaalne pood. Just sealt otsivad potentsiaalsed kliendid teavet selle kohta, kes te olete, mida te teete ja miks te seda teete. Kui teie veebileht jätab külastajatele halva mulje, võib see teie tootemargile ja ettevõttele väga kahjulik olla.

Kui teie ettevõtlusvormiks on e-kaubandus, ei ole aegunud veebilehele mingeid vabandusi. Teil ei õnnestu oma kaupa müüa ja äritegevusest ei tule midagi välja.

Kuidas aru saada, kas veebileht vajab uuendamist (või isegi väljavahetamist)? Kui on aeg uuendusteks, siis milliseid disainielemente silmas pidada? Vaatame kõiki variante ükshaaval.

11 märki sellest, et teie veebileht vajab värskendamist

Üks tark mees lausus kunagi: „Veebilehed vananevad koera-aastates.“ See tähendab, et iga aastaga, kui teie veebileht Internetis on, vananeb see seitsme aasta võrra. Arvestades kiirust, millega tehnoloogia areneb, jääte kiirelt teistest maha, kui te oma veebilehte värskena ei hoia. Teie kliendid, kes on harjunud vaid kõige paremaga, lähevad teie juurest kuhugi, kus nende ootustele vastatakse.

Teie veebileht ei ole kohanduv

Käes on aasta 2018. Kui teie veebileht ei ole kohanduv, võite sama hästi telefoniraamatusse oma lauatelefoni numbri panna ja jalad seinale lüüa. Mida tähendab kohanduv disain? Kohanduva veebilehe suurus ja funktsionaalsus muutuvad sõltuvalt sellest, millises seadmes seda vaatate. Seega näib see lauaarvutist vaadatuna veidi teistsugune välja kui tahvelarvutist või nutitelefonist. Erinevus ei seisne aga pelgalt ekraani suuruses. Kohanduv veebileht tajub erinevate seadmete erinevaid kiirusi ja andmete kättesaadavust ning tihendab vastavalt teie veebilehte.

Teie veebileht ei võimalda külalistel kontot luua või uudislehte tellida

Tegu pole pelgalt nupuga, mis viib külastajad teie Facebooki lehele. Teie veebileht peaks olema ehitatud üles selliselt, et külastajad saavad väärtuslikke ressursse (näiteks juhiseid, näpunäiteid või isegi soodustusi), kui nad teie blogi või uudiskirja tellivad. See võimaldab teil neile regulaarselt hoolikalt väljatöötatud turundusmaterjale ja uusimate blogipostituste linke saata.

Teie blogi ei ole integreeritud

Varasemalt oli veebilehtedel eraldi blogi, millele pääses ligi pealehe kaudu. Nüüd peaks see aga olema teie veebilehe integreeritud funktsioon. Blogimine on tõestanud end väga hea inbound turunduse strateegiana ja te peaksite kohe kindlasti sellest kasu lõikama. Kui teie veebilehel ei ole sisseehitatud blogi, on aeg uuendusteks.

Veebilehele tulev liiklus ei vii ostude sooritamiseni

See annab märku, et veebileht vajab uuendust. Kui teie veebilehel toimub küll liiklus, kuid see ei vii ostude sooritamiseni, on aeg vaadata põhjuseid. Põhjuseks võivad olla optimeerimata maandumislehed või see, et teie leht ei kohandu piisavalt või on liiga vanamoeline. See ei tekita teie veebilehte külastavates inimestes usaldust.

Tagasipöördumiste määr on suur

See on selge märk, et suunate kas oma Adwordsi kampaaniaid (või sotsiaalmeedia kampaaniaid) valedele turgudele või teie veebileht ei ole kasutajasõbralik. Suur tagasipöördumiste määr viitab sellele, et külastaja saab halva esmamulje või ta ei leia otsitut hõlpsalt kätte.

Teie veebileht kukub kasutajakogemuse testist läbi

Kui teie kasutajakogemus on ajast ja arust, lähevad külastajad lehelt lihtsalt minema. Kasutajasõbralik veebileht peaks olema lihtsalt navigeeritav, pakkuma külastajale väärtuslikku infot, olema külastaja jaoks huvitav, suutma masinõppe abil klientide eelistusi prognoosida, pakkuma neile pärast lehelt lahkumist järelturundust ja palju enamat.

Teie lehed laevad liiga aeglaselt

Tähelepanu! Kui teie veebilehel kulub laadimiseks palju aega, peate laskma viivitamatult oma lehe üle vaadata. See, kas vajate täiesti uut lehte või vaid paari värskendust, oleneb teie ja teie veebidisaineri omavahelisest kokkuleppest, kuid midagi tuleb otsekohe ette võtta.

Pidage meeles, et isegi kui te ei saa endale lubada kogu veebilehe uuesti üles ehitamist, saate ilmselt teha paar parandust, alustades kõige olulisematest lehtedest ning eemaldades üleliigsed rakendused ja funktsioonid.

Veebilehe sisu või funktsioonide uuendamine on muutunud vaevaliseks

Kui lisate ise oma veebilehele uusi tooteid ja muud sisu ning selle tegemine muutub üha keerukamaks, on ilmselt aeg veebilehte uuendada. Sisuhalduse süsteeme (CMS) uuendatakse pidevalt ning neid tuleb järjest juurde. Kui teie oma on aegunud, ei kuvata seda erinevatel seadmetel korralikult ning see võib tuua kaasa müügi ja klientide arvu vähenemise.

Teie veebileht näeb iganenud välja

Kui teil on enam kui kaks aastat olnud täpselt sama veebileht samade toodetega, on klientidel ilmselt selle vaatamisest kõrini. Kliendid otsivad teie veebilehe külastamisest inspiratsiooni – nad tahavad tunda, et toimumas on midagi uut ja te hoiate neid asjadega kursis. Veenduge, et veebilehe ilme on värske. Ühtlasi pidage silmas, et ka teie metaandmed, piltide asetekstid ja kategooriad oleks ajakohased.

Teie maksevõimalused ja turvasüsteemid on aegunud

Lõppude lõpuks on veebipoe eesmärk aidata teil asju müüa. Kui teie maksevõimalused ei ole turvalised või on aegunud, on see teile äritegevuse vaatevinklist väga suureks probleemiks. Veenduge, et hoiate oma turvasüsteemide uuendamisel sama hoolsalt silma peal kui häkkerid ja andmevargad.

Kas külastajad saavad oma leide ja soovinimekirju jagada?

Lisaks sellele, et veebileht peaks olema lingitud kõigi teie sotsiaalmeediakanalitega, et külastajad saaksid teid jälgida, peaksite ühtlasi võimaldama neil jagada asju, mis neile teie veebilehel huvi pakuvad. Ükskõik, kas selleks on neile silma jäänud blogipostitus või toode, mida nad endale sünnipäevaks ihkavad, peaksid neil olema võimalus seda sotsiaalmeedias jagada.

Inspiratsiooni teie 2018. aasta veebilehe disaini jaoks

Kui olete ülaltoodud nimekirja läbi lugenud ja otsustanud, et on aeg veebipoodi uuendada, tuleks otsida inspiratsiooni disaini jaoks. Teil tasuks eelistada veebilehe disaini, mis on funktsionaalne, ajakohane ja modernne, ent mitte liialt viimase hetke trende järgiv. Nipp seisneb veendumises, et iga uuele veebilehele lisatav disainielement on funktsionaalne ning toetab teie müügi ja turunduse eesmärke. Kui lisate midagi pelgalt seepärast, et see on trendikas, ent ei lisa teie veebilehele väärtust, kaotab see kiirelt oma köitvuse.

Disainielemendid, millele uuendatud veebilehel tähelepanu pöörata

Esiteks lugege läbi ülaltoodud tegurid. Teie veebidisainis tuleks pöörata tähelepanu kõigile neile küsimustele. Lisaks tuleks veebilehel tegeleda järgnevate aspektidega.

Robotite võidukäik

Automaatbotid ja küberaasistendid ei kuulu enam ammu kõrgtehnoloogia valdkonda ja neid on hakatud veebilehe puhul eeldama. Veenduge, et teie kasutatavas tarkvaras on süvaõpe kombineeritud virtuaalse assistendiga.

Isikupärastatud kogemus

Süvaõpe ja masinõpe on veel ühed varasemalt ulmevaldkonda kuulunud tehnoloogiad, mis on nüüd kohustuslikuks saanud. Veenduge, et neid kasutate.

Suured pildid ja videod

(need peaksid aga siiski olema väikesed kiirelt laetavad failid) Kliendid soovivad detaile. Videote ja piltide eesmärgiks on aidata teil müüa, oma lugu jutustada ja kliente ligi meelitada. Kasutage vähem juttu, selget ja ühemõttelist otsingimootorile optimeeritud teksti ning keskenduge kütkestavale visuaalsele materjalile.

Mobiil, mobiil, mobiil.

See on osa ülal tõstatatud küsimusest „kas teie veebileht on kohanduv?“. Üha enam inimesi sooritab oste mobiiliseadme kaudu. Veenduge, et veebileht on mobiilis kasutamiseks täielikult optimeeritud. Mobiilidele meeldib pikk kerimine ja inimesed on sellega harjunud. Eelistame pigem lehti läbi kerida kui uusi avada.

Animatsioonid

Paljudel populaarsust koguvatel uutel lehtedel kasutatakse animeeritud videoid demonstreerimaks, kuidas nende tooteid kasutatakse.

2018. aastal inspiratsiooni pakkuvad veebilehed

Siin on toodud mõned veebilehed, kus on asjale pihta saadud. Vaadake, mida neil tehtud on, ja laske mõnel neist end inspireerida. Paluge oma veebidisainerilt abi, et luua veebileht, kus kasutatakse mõningaid neid elemente: ruum, funktsionaalsus, visuaalse külje eelistamine tekstile.

The Dollar Shave Club

https- www.dollarshaveclub.com

YouTube’i turunduse legendid – see veebileht sisaldab kõike vajalikku ja ei grammigi enamat ning see toimib.

The Hungarian Wine Society

The Hungarian Wine Society

See leht näeb välja lihtne ja erudeeritud, kuid pakub külastajatele täpselt seda, mida nad otsivad. Lisaks on selles rõhutatud tasuta tarnet ilma, et see mõjuks labaselt.

Oak Street Bootmakers

Oak Street Bootmakers

See veebileht on puhas ja köitev. Nad tunnevad oma sihtturgu ning ei koorma külastajakogemust elementidega üle.

Reebok

reebok

Reebok kasutab sihtturu köitmiseks kujutisi ning pakub puhtal, avatud taustal sõbralikku kasutajakogemust, mugavat ostu vormistamist ja hõlpsaid tarnevariante.

Rohkemate ideede nägemiseks külastage lehte 2017 Awwwards.