Menüü

Progressiivsete veebirakenduste põhitõed ja nende roll veebikaubanduses

Progressiivne veebirakendus on uusimaid veebitehnoloogiaid kasutades loodud veebileht, mis käitub sarnaselt mobiilirakendusele. Tänu veebilehitsejate edasiarendustele ja Service Workeritele ning puhvermälu ja teadete rakendusliidestele on kasutajatel võimalik rakendusi avalehele paigaldada, PUSH teavitusi saada ning ilma võrguühenduseta töötada.

 

Progressiivne veebirakendus (ehk PWA) on põhimõtteliselt selline veebilehe versioon, mida on kohandatud kõigi uusimate veebitehnoloogiatega, et pakkuda igas seadmes mobiilirakenduse kogemust, eriti väiksemates mobiiliseadmetes nagu nutitelefonid ja tahvelarvutid, mille ekraan on väiksem ning milles on ühtlasi vähem ruumi suuremate pildifailide või suuremahuliste andmete laadimiseks.

PWAde ehitamisel on kasutatud progressiivset täiendust (progressive enhancement), et võimaldada taustafunktsioone nagu puhvermälu kasutamine, taustal sünkroonimine ja (mis turunduse seisukohalt kõige olulisem) teavituste saatmine.

PWAd kasutavad veebilehe haldamiseks mobiilirakendustega võrreldes paremaid vahendeid, sealhulgas laiendusi (plugins). Kõik, kes on ehitanud nii mobiili- kui veebirakendusi, mõistavad kiirelt sellise tehnoloogia eeliseid, kus rakendusliidese hoolduseks ei ole vaja seda kohandada varasemate ega paljude erinevate versioonidega.

Progressiivsed veebirakendused ei olegi tegelikult midagi uut. Neid on kasutatud juba enam kui kahe aasta jooksul ning inimesed armastavad neid. Alles hiljuti on aga ka suuremad tegijad hakanud lõikama kasu kõigist PWAde pakutavatest vahenditest kui täielikult müügilehtri protsessi integreeritud müügivahenditest, mitte lihtsalt tähelepanu püüdmise vidinatest.

Progressiivse veebirakenduse eelised

progressive web apps benefits

PWA kasutamine koos tavalise veebipoega pakub eeliseid nii teile kui turundajale kui lõppkasutajale.

Kõige tähtsamad neist on loetletud järgnevalt.

Täisekraani vaade –tagab lõppkasutajale parema kasutuskogemuse
Teavitused – võimaldab lõppkasutajat eripakkumiste ja müügikampaaniatega kursis hoida
Võrguühenduseta funktsionaalsus – võimaldab kasutajal teie tooteid vaadata ka siis, kui tal võrguühendus puudub
Välkekraanid (Splash Screens) – võimaldab edastada ATL reklaame ruumis, mis oli varasemalt BTL reklaamide pärusmaa
Alla laadimine ei ole vajalik – lõppkasutaja saab kasutada rakendust oma veebilehitsejas ilma, et ta peaks rakendust spetsiaalselt välja otsima
Kooskõla erinevate veebilehitsejate vahel – kuna erinevate veebilehitsejate peale on vaid üks PWA versioon, on kasutajatele tagatud ühtlane kogemus sõltumata sellest, millega nad selle avavad

PWA peamised komponendid ja omadused

Progressiivse veebirakenduse peamised omadused

See on progressiivne. Nagu nimigi ütleb. See peab olema võimeline töötama igal seadmel ja progressiivselt täienema, olles võimeline kasutama ära lõppkasutaja seadme või veebilehitseja funktsioone.

See on leitav. Sarnaselt igale teisele veebilehele peab PWA olema leitav (ja eelistatult optimiseeritud), et otsingumootorid selle üles leiaks. See on üheks eeliseks tavapäraste mobiilirakenduste ees, mille sisu ei ole otsingumootoritega leitav.

See on lingitav. Sarnaselt tavapärastele veebilehtedele on PWA-le võimalik hõlpsalt linke lisada.

See on kohanduv. Ilmselgelt ei oleks PWA-l suurt mõtet, kui see ei kohanduks igale saadaolevale seadmele.

Seda saab kasutada ka võrguühenduseta. See peaks olema võimeline töötama väljaspool ühenduspiirkondi või isegi võrguühenduse puudumisel. Võrguühenduse loomisel peaks see aga uusima sisu alla laadima.

See on paigaldatav. Kasutajad saavad hõlpsalt teie PWA lihtsama ligipääsu jaoks oma avalehele paigaldada.

Millest PWA koosneb?

App Manifest

See on JSON-fail, mis määrab teie rakenduse ikooni, rakenduse käivitamise viisi (iseseisvalt, täisekraanil või veebilehitsejas) ja kõik sellega seotud teabe. See asub teie rakenduse kodukaustas. Sellele failile tuleb linkida igal lehel, mida rakenduses näidatakse.

See pannakse HTML-lehe päisesse:
<link rel=”manifest” href=”/manifest.json”>

Service Worker

Service Worker on see koht, kus PWA tõelised funktsioonid selguvad. Põhimõtteliselt on tegu JavaScripti koodiga, mis toimib programmeeritavate vaheserveritena, ning vastutab veebipäringute kinnipidamise ja neile vastamise eest. Kuna see toimib vaheserverina ja on hõlpsalt programmeeritav, peab rakendus andmete turvamiseks töötama üle HTTPS protokolli.

Pidage silmas, et Service Workeri puhvermällu jääb tegelik vastus, sealhulgas kõik HTTP-päised, mitte ainult vastuse andmed. See tähendab, et rakendus saab teha veebipäringuid ja töödelda vastuseid ilma konkreetse koodiga puhvermälu jaoks.

Põhjused progressiivse veebirakenduse kaalumiseks

Kõik, mis muudab lõppkasutaja jaoks teie poe kasutamise lihtsamaks, isiklikumaks ja sujuvamaks, aitab teil kliente säilitada.

benefits progressive web app ecommerce

Teavituste kasutamise võimalus tähendab, et saate oma lugejatele edastada olulist teavet ka siis, kui nad ei ole traditsiooniliselt kättesaadavas reklaamiruumis, ning viisil, kus nad ei pea langetama otsuseid näiteks isegi e-kirja avamiseks. Teie sõnum ilmub kohta, kus nad nagunii Internetis aega veedavad.

Seega on PWA veebipoe jaoks kasulik investeering nii müügi kui turunduse seisukohast.

 

article-img

Algoritmide süvaõpe e-kaubanduses

Mis on süvaõpe ja millised on e-kaubanduses süvaõppe rakendamise eelised? Enne seda, kui räägime viisidest, kuidas süvaõpe võib teie veebipoele kasuks tulla, vastame küsimusele:

article-img

Magento vs Shopify: kumb platvorm teile paremini sobib?

Shopify ja Magento on nii vanade kui uute ettevõtete seas kaks levinumat e-kaubanduse platvormi. Magento on hetkel kõige populaarsem platvorm ning sellel põhineb 14% kõige suurema sissetulekuga veebilehtedest, mille seas on Nike, Rosetta Stone, Ghiradelli ja Oylmpus. Samas kogub kiirelt populaarsust ka Shopify ning nemad on praeguseks hõivanud 6% suurtest klientidest nagu Los Angeles Lakers Store ja Tesla. Kuna neid platvorme peetakse üldiselt e-kaubanduse liidriteks, otsustasime neid detailsemalt omavahel võrrelda.

article-img

Sotsiaalmeedia ja e-kaubandus

Milline sotsiaalmeedia platvorm sobib külastajate veebipoodi meelitamiseks kõige paremini? Kui olete veebipoe omanik, siis ükskõik, kas alustasite alles hiljaaegu või olete juba mõnda aega tegutsenud, on üks suurimaid proovikivisid alati klientide veebilehele meelitamine.

More articles

Võta meie spetsialistiga otse ühendust

Kui soovid saada rohkem teavet meie projektide, töömeetodite ja kõigi viiside kohta, kuidas sinu ettevõttele kasuks saame olla, võta ühendust meie projektijuhiga.

Ta aitab rõõmuga leida just sulle sobiva lahenduse.

Täida ära järgnev ankeet ja lubame sulle, et vastame sulle niipea kui võimalik.

Tuuli
Projektijuht
250+
Loodud kasutajalugu
100+
Edukalt
lõpuleviidud projekti
E-poe arenduse projektid

Kas sul mõlgub mõtteis mõni projekt?

Võta meiega ükskõik millal ühendust ja vestleme sinuga rõõmuga sinu ettevõttest!