Menüü

Kataloogide haldus ja e-kaubanduse andmete import

Iga veebipoe omanik teab, et üks olulisemaid (ja aeganõudvamaid) aspekte uue poe loomise juures on kogu tooteinfo süsteemi sisetamine. Iga toote juurde on vaja lisada tehniline kirjeldus, suurus, värvus, tarneinfo, otsingumootorile optimiseeritud tootekirjeldus (mis on kasutajasõbralik) ja pildid.

Iga veebipoe omanik teab, et üks olulisemaid (ja aeganõudvamaid) aspekte uue poe loomise juures on kogu tooteinfo süsteemi sisetamine. Iga toote juurde on vaja lisada tehniline kirjeldus, suurus, värvus, tarneinfo, otsingumootorile optimiseeritud tootekirjeldus (mis on kasutajasõbralik) ja pildid.

Kui see teave on õigesti üles laetud, võib see anda teile konkurentsieelise, muutes tooted otsitavamaks ning luues kasutajasõbraliku keskkonna, mis aitab tarbijal ostuotsuse langetamiseks vajalikke üksikasju leida.

Aja möödudes on teil vaja oma toodete kataloogi uuendada, kui lisanduvad uued tooted või kui te katalooge veebilehtede ja müügikanalite vahel liigutate.

Nende ülesannete käsitsi täitmisele võib kuluda mitu kuud.

Seetõttu eelistab enamik ettevõtteomanikke suurte tootekataloogide importimisel ja eksportidel kasutada spetsiaalset tarkvara ja tööriistu.

Mõned võivad importimiseks kasutada CSV-faile, kus tooted on kataloogi struktuurile ja formaadile kaardistatud, samas kui teised impordivad ja ekspordivad tooteid otse teie olemasolevast andmebaasist. Üks CSV-meetodi eeliseid on, et saate importida vaid osa oma andmebaasist ning sõeluda välja kõik selle, mida te oma uuel platvormil ei vaja.

Viis asja, mida kataloogi halduse ja andmete importimise tööriista puhul silmas pidada

Kui teie veebipoes on enam kui 20 toodet, vajate kataloogiandmete haldamise tööriista. Saadaval on palju erinevaid variante ning ei ole ühtki lahendust, mis sobiks kõigile. Te peate oma ettevõtte jaoks õige vahendi leidma.

ecommerce data import

Alustuseks tasuks koostada nimekiri peamistest funktsioonidest, mis andmete haldamise tööriistal olema peaks. Siis on teil parem arusaam sellest, mida otsite.

Siin on viis asja, mida kataloogi halduse ja andmete importimise tööriista puhul silmas pidada.

Lihtsus

Otsige lahendust, mis annab teile kõik vajaliku ilma teie ja teie töötajate elu keeruliseks muutmata. On väga tore, kui tootel on hulganisti lisavidinaid, kuid kui see muudab tootevoo koostamise ja uuendamise ajakulukaks, siis mis kasu sellest tööriistast on?

Kui lahendus muudab ülesande niivõrd tehniliseks, et teil on iga etapi jaoks vaja professionaalse väljaõppega meeskonna abi, on asi liiga keeruline.

Pärast paigaldamise protsessi käigus saadud põhilist väljaõpet peaksite olema võimeline enamiku funktsioonidega ise toime tulema.

Tehniline tugi

technical support

Tehniline tugi peab olema igal tööriistal või tarkvaral, millesse te investeerite. Ehkki ütlesime just eelmises lõigus, et lahendused peaksid olema iseseisvaks kasutamiseks piisavalt lihtsad, tuleb ikka ette aegu, kus veidi abi ära kulub. Seda eriti siis, kui programmi paigaldate, süsteemi uuendatakse või teie platvormidel toimuvad suured muutused.

Tehniline tugi peaks kuuluma paketti, mille te kataloogi andmete haldamise tööriista ostmisel valisite.

Te peate olema kindel, et vajadusel saavad reaalsed inimesed teile kiirelt abi pakkuda. Tehniline tugi peaks olema alati kättesaadav, reageerima kiirelt (kui mitte viivitamatult) ja olema pädev. Teid aitavad tehnikud peaksid olema lugupidava ja abistava suhtumisega ning aitama teie tööd lihtsamaks muuta.

Tööriist vastab teie tootevoo suurusele

Ükskõik, kas olete tuhandete toodetega veebikaupmees või agent, kes haldab mitut kontot, vajate tööriista, mis suudab teie vastutuse alla kuuluvate toodete hulka hallata.

ecommerce data management

Mida enam andmeid teil on, seda raskemaks nende haldamine muutub. Seetõttu on oluline kontrollida, et teie valitud tööriistal oleks palju salvestusruumi ning tõhus ja sagedane varundamine ja et see võimaldaks teil andmefunktsioone kiirelt ja sujuvalt täita. See hõlmab andmete muutmist, muudetud andmete eelvaadet reaalajas, staatiliste voogude asendamist dünaamiliste voogudega, et saaksite edastada õige toote saadavuse ja tarneaja, ja voogude analüüsimist nii individuaalselt kui tervikuna.

Teie tööriistal peaks olema hõlpsalt arusaadav esipaneel, mis muudab kõik teie veebipoe aspektid teile kättesaadavaks, ning mitme kliendiga agentide puhul peaks esipaneel erinevate klientide voogude haldamise lihtsaks muutma.

Maksumus ja mitu kanalit

Hea kataloogide haldamise tööriist võimaldab tooteandmeid erinevate müügikanalite vahel importida, eksportida ja hallata. Mõnedes süsteemides tuleb iga lisatava kanali eest lisatasu maksta. Seega veenduge, et arvestate kõigi müügikanalite kogumaksumusega, et vältida oma igakuistele (või aastastele) tasudele lisanduvaid ootamatuid kulutusi.

ecommerce saleas channels

Kõige parem on leida lahendus, mis annab kindla tasu eest kõigile kanalitele ligipääsu.

Kasvuruum

Teie tootekataloogi haldamise tööriistad peavad tegema palju enamat kui võimaldama andmeid importida ja eksportida. Seetõttu on oluline leida lahendus, mis ei aita mitte ainult praeguste ärieesmärkide saavutamisele kaasa, vaid annab teile ka vahendid kasvamiseks ja laienemiseks.

Teil peaks olema võimalik oma ettevõtet kasvatada. Võib-olla peate selleks valima kallima paketi, kuid te ei peaks kunagi olema sunnitud nullist alustama.

Teie tööriist peaks aitama teil kasvada, võimaldades teil testida oma voogude erinevaid versioone, automatiseerides teie eksporte sõltuvalt sellest, kuidas toodetel läheb, ja võimaldama teil hankida kõige vajalikumaid andmeid ja analüütikat.

Nüüd, kus teil on selgem arusaam sellest, mida haldustööriista juures otsida, saate aru, et see hõlmab enamat kui pelgalt Exceli tabeli allalaadimist. Veenduge, et mõtlete igakülgselt sellele, millised tööriistad teid ja teie ettevõtte vajadusi kõige paremini toetavad.

 

article-img

Algoritmide süvaõpe e-kaubanduses

Mis on süvaõpe ja millised on e-kaubanduses süvaõppe rakendamise eelised? Enne seda, kui räägime viisidest, kuidas süvaõpe võib teie veebipoele kasuks tulla, vastame küsimusele:

article-img

Magento vs Shopify: kumb platvorm teile paremini sobib?

Shopify ja Magento on nii vanade kui uute ettevõtete seas kaks levinumat e-kaubanduse platvormi. Magento on hetkel kõige populaarsem platvorm ning sellel põhineb 14% kõige suurema sissetulekuga veebilehtedest, mille seas on Nike, Rosetta Stone, Ghiradelli ja Oylmpus. Samas kogub kiirelt populaarsust ka Shopify ning nemad on praeguseks hõivanud 6% suurtest klientidest nagu Los Angeles Lakers Store ja Tesla. Kuna neid platvorme peetakse üldiselt e-kaubanduse liidriteks, otsustasime neid detailsemalt omavahel võrrelda.

article-img

Sotsiaalmeedia ja e-kaubandus

Milline sotsiaalmeedia platvorm sobib külastajate veebipoodi meelitamiseks kõige paremini? Kui olete veebipoe omanik, siis ükskõik, kas alustasite alles hiljaaegu või olete juba mõnda aega tegutsenud, on üks suurimaid proovikivisid alati klientide veebilehele meelitamine.

More articles

Võta meie spetsialistiga otse ühendust

Kui soovid saada rohkem teavet meie projektide, töömeetodite ja kõigi viiside kohta, kuidas sinu ettevõttele kasuks saame olla, võta ühendust meie projektijuhiga.

Ta aitab rõõmuga leida just sulle sobiva lahenduse.

Täida ära järgnev ankeet ja lubame sulle, et vastame sulle niipea kui võimalik.

Tuuli
Projektijuht
250+
Loodud kasutajalugu
100+
Edukalt
lõpuleviidud projekti
E-poe arenduse projektid

Kas sul mõlgub mõtteis mõni projekt?

Võta meiega ükskõik millal ühendust ja vestleme sinuga rõõmuga sinu ettevõttest!