Menüü

Instagramis müümine: kiire ülevaade

Kahtlemata kõige populaarsem „uus“ sotsiaalmeedia platvorm Instagram pakub tohutult võimalusi neile turundajatele, kes oskavad seda enda kasuks tööle panna.

Instagramist saab suure tõenäosusega teie uus parim turundussõber iseäranis siis, kui müüte Internetis mõnd elustiiliga seotud toodet. Kirjeldame viie hõlpsa sammuga, kuidas Instagrami müügiks kasutada.

Looge (ühtlane) teile omane stiil

Ühest küljest peab teie Instagrami leht massi seast välja paistma, samas peaks see sarnanema välimuselt ja olemuselt teie veebilehele ja kõigile teistele teie sotsiaalmeedia lehekülgedele. Kujutised peaksid teie sihtturgu esimesest hetkest peale kõnetama. Näidake vaatajatele, kuidas tooteid kasutatakse, kuidas nendega õhustikku luua või kuidas need lihtsalt kaunid välja näevad.

Üks hea nipp on rakendada piltidele alati sama filtrit ning kasutada samu seadistusi ja taustu, mis kogu teie tootevalikule sobivad.

Veenduge ainult, et sama välimus ja olemus kanduks üle ka teie veebilehele.

using instagram for shopping

Kui potentsiaalne klient Instagrami konto kaudu teie veebilehele jõuab, peaks ta tundma, et on samas poes ja räägib samade inimestega.

Kui teie veebileht Instagrami kontost totaalselt erineb, pannakse kvaliteedi ühtsus küsimärgi alla ning klient võib isegi kahtlustada, et on sattunud spämmilehele.

Kui olete oma veebilehe ja Instagrami jaoks kujunduse välja mõelnud, siis pidage sellest kinni. Uute klientidega usaldusliku suhte loomise seisukohast on ühtsus ja järjepidevus väga olulised.

Veenduge, et te ei loo endale mitte tavalist kontot, vaid ärikonto, kuna sellega muudetakse teile kättesaadavaks täiendavad tööriistad ja ülevaated, mis teid aitavad. Vaadake rahulikult üle kõik teie kasutada olevad tööriistad ning selgitage välja nende eesmärk ja see, kuidas neid müügiks ära kasutada.

instagram for business

Tõstke oma tooteid esile ja ärge kartke müüa.

Tehke puust ja punaseks, et müüte toodet. Sellest pole midagi, kuna paljud inimesed otsivad Instagramist inspiratsiooni, eriti moe ja sisekujunduse jaoks. Lisage oma postitustele selge üleskutse (call to action), millega annate teada, et toode on müügiks ja kuidas seda osta.

Üks osa toote müügist on selle iga nurga alt näitamine.

selling on amazon

Kasutage ära Instagrami kollaaži tööriista ja mitme pildi tööriista, et tooteid selgelt igast küljest demonstreerida. Näidake kindlasti peamisi omadusi suuremalt. Sageli on just väikesed asjad, näiteks kaunis õmblustöö, funktsiooni nupp või eriline detail need, mis veenavad klienti lihtsalt vaatamise asemel ostma.

Instagrami kollaaži (layout) rakendus võimaldab hõlpsalt erinevaid nurkasid ja lähivaateid ühte pilti kokku kombineerida.

Mitme pildi tööriista abil saate lisada ühte läbisirvitavasse postitusse enam kui ühe pildi. Veenduge aga, et kõige silmapaistvamat pilti näidatakse esimesena.

Näitean, kui müüte riideid, siis hea mõte on lisada riietest nii lähivaateid kui pilte nende kandmisest, ükskõik, kas modelli seljas või elustiili peegeldaval fotol. Pidage aga meeles, et elustiili kujutised peavad olema järjepidevad, seega kui te ei kavatse kõigil oma tulevastel piltidel kasutada samaväärset valgustust ja stilistikat, siis jääge parem millegi sellise juurde, mille taastootmine on lihtsam.

Kirjutage müügile kaasa aitav tootekirjeldus

Tootekirjeldus peaks olema ühtlasi väga selge ja kaasahaarav. Julgustage klienti tegutsema ja öelge talle täpselt, mida ta tegema peaks. Kui avaldate reklaami, paluge tal näiteks nupule vajutada või sõrmega ekraanil libistada. Kui ta peab lingile vajutama, siis öelge seda talle. Kui ta peab teie profiili lehelt lingi üles leidma, siis andke märku, kuidas seda teha.

Seejärel kasutage kindlasti teemaviiteid (hashatg), et teie tooteid otsida saaks. Võite teemaviitena kasutada oma ettevõtte nime, tootekirjeldust või toote nime.

instagram hashtags

Teemaviidete abil on teie toote leidmine lihtne, ükskõik, kas potentsiaalsed kliendid otsivadki teid või lihtsalt tootekategooriat, mida müüte.

Iga toote kohta on sobilik kasutada kolme kuni viit teemaviidet. Rohkemate teemaviidete puhul näivad teie tootepildid spämmina.

Tooteid puudutavate teemaviidete abil on ka teistel kasutajatel lihtsam teie tootega seonduvaid kogemusi jagada, seda demonstreerida ja kogu maailmale teada anda, kui rahul nad oma ostuga on. See on mõjuvõimas kasutajalt kasutajale turundus, millega pannakse teie kasuks tööle kasutajate loodud sisu (user generated content, UGC).

Muutke ostmine lihtsaks

add instagram links to stories

Nüüd, kus olete oma potentsiaalsete ostjate huvi püüdnud, siis mida te sellega peale hakkate?

Veenduge, et neil väärtuslikel hetkedel, kui olete nende tähelepanu köitnud, muudate nende jaoks ostlemise nii sujuvaks kui võimalik.

Lõigake alustuseks kasu Instagrami müügitööriistadest ja lisage ostlemise link oma biosse ning lugudesse (stories). Soovitatav on biosse lisada tavaline link, näiteks bit.ly on hea koht, kust alustada. Kui teil on küsimusi või soovite abi, rääkige oma veebiarenduse meeskonnaga. Nad peaksid olema võimelised andma teile nõu, milliseid tööriistu teie veebipoe ja selle aluseks oleva platvormi korral kasutada.

Nende tööriistadega saab iga teie postitatava looga ostmist võimaldada.

Teine nutikas võimalus kasutajakogemuse võimalikult mugavaks muutmiseks on luua veebipoodi iga postitatud loo jaoks spetsiaalne maandumisleht (isegi kui tegu on ajutiste lehtedega, mida iga paari nädala järel vahetate).

Sellega paigutate kõik storys nähtud tooted ühte kohta, et kasutajal oleks neid lihtne leida ja ostukorvi panna, ilma et ta peaks kogu teie veebipoodi läbi otsima.

Kasutage ära tasulisi reklaame

Kui teie perekonnanimi ei ole just Kardashian, ei hakka teid üleöö tuhanded inimesed jälgima. Seega kasutage ära teile saadaolevaid tööriistu, st tasulisi reklaame.

Kõige lihtsam viis Instagrami tasuliste reklaamide haldamiseks on teha seda teie ettevõtte Facebooki lehe kaudu.

Peate need kaks kontot omavahel siduma. Seega, kui olete loonud Facebooki ja Instagrami kontod (sama nime ja 

linking instagram and facebook

pidemega), minge oma Facebooki ettevõtte seadetesse ning siduge see Instagrami kontoga.

Seal saate Facebooki reklaamihalduri kaudu hallata kõiki oma reklaame ja esiletõstetud postitusi, määrates ära, millal teie reklaame näidatakse. Seal saate panna paika ka publiku demograafilised näitajad, et teie reklaami eelarve eest näidataks reklaame õigetele inimestele. Ei ole mingit mõtet kulutada raha selleks, et Instagramis valele sihtturule tooteid reklaamida.

Kokkuvõtteks

Instagram suudab viia teie tooted paljude inimesteni, kes neist huvitatud on, ning selle abil saate suurendada müüki nii olemasolevatel kui uutel turgudel. Kulutage veidi aega, et kõik tooted Internetti üles panna, ning optimeerige kindlasti oma maandumislehed, et ostu sooritataks!

 

article-img

Algoritmide süvaõpe e-kaubanduses

Mis on süvaõpe ja millised on e-kaubanduses süvaõppe rakendamise eelised? Enne seda, kui räägime viisidest, kuidas süvaõpe võib teie veebipoele kasuks tulla, vastame küsimusele:

article-img

Magento vs Shopify: kumb platvorm teile paremini sobib?

Shopify ja Magento on nii vanade kui uute ettevõtete seas kaks levinumat e-kaubanduse platvormi. Magento on hetkel kõige populaarsem platvorm ning sellel põhineb 14% kõige suurema sissetulekuga veebilehtedest, mille seas on Nike, Rosetta Stone, Ghiradelli ja Oylmpus. Samas kogub kiirelt populaarsust ka Shopify ning nemad on praeguseks hõivanud 6% suurtest klientidest nagu Los Angeles Lakers Store ja Tesla. Kuna neid platvorme peetakse üldiselt e-kaubanduse liidriteks, otsustasime neid detailsemalt omavahel võrrelda.

article-img

Sotsiaalmeedia ja e-kaubandus

Milline sotsiaalmeedia platvorm sobib külastajate veebipoodi meelitamiseks kõige paremini? Kui olete veebipoe omanik, siis ükskõik, kas alustasite alles hiljaaegu või olete juba mõnda aega tegutsenud, on üks suurimaid proovikivisid alati klientide veebilehele meelitamine.

More articles

Võta meie spetsialistiga otse ühendust

Kui soovid saada rohkem teavet meie projektide, töömeetodite ja kõigi viiside kohta, kuidas sinu ettevõttele kasuks saame olla, võta ühendust meie projektijuhiga.

Ta aitab rõõmuga leida just sulle sobiva lahenduse.

Täida ära järgnev ankeet ja lubame sulle, et vastame sulle niipea kui võimalik.

Tuuli
Projektijuht
250+
Loodud kasutajalugu
100+
Edukalt
lõpuleviidud projekti
E-poe arenduse projektid

Kas sul mõlgub mõtteis mõni projekt?

Võta meiega ükskõik millal ühendust ja vestleme sinuga rõõmuga sinu ettevõttest!